Wydawca treści

Deklaracja dostępności

Print Drukuj

Deklaracja dostępności

Powiatowy Urząd Pracy w Kazimierzy Wielkiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Kazimierzy Wielkiej.

Data publikacji strony internetowej: 2014-06-16.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-01-27.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

  • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  • formularz kontaktowy nie posiada dowiązanych etykiet tekstowych.
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-01-24.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Robert Błaszczuk, kika@praca.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 41 352 10 46. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.

  • Pomieszczenia Powiatowego Urzędu Pracy w Kazimierzy Wielkiej umiejscowione są na drugim piętrze budynku.
  • Wejście do urzędu znajduje się od strony parkingu przy ulicy Szkolnej.
  • Do wejścia prowadzą schody bez pochylni umożliwiającej poruszanie się na wózku inwalidzkim.
  • W urzędzie nie ma wyznaczonych obszarów kontroli.

Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

  • Korytarz w urzędzie jest przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
  • Schody w urzędzie nie są przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
  • Budynek nie posiada windy ani platformy przyschodowej.
  • Ze względu na bariery architektoniczne osoby z niepełnosprawnością ruchową mogą zostać obsłużone przez pracownika urzędu w holu głównego wejścia do budynku, które znajduje się od strony ulicy Partyzantów (naprzeciwko Szpitala). Osoby zainteresowane proszone są o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia dogodnego terminu i godziny obsługi.
    Kontakt mailowy: kika@praca.gov.pl
    Kontakt telefoniczny: 41 352 29 91 lub 41 376 52 59

Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

  • Wejście do urzędu nie jest wyposażone w pochylnię ani platformę.
  • W urzędzie nie stosuje się systemów informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
  • Toaleta nie jest dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • W urzędzie nie ma oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

Brak wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

Do wszystkich pomieszczeń urzędu można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

W urzędzie nie ma tłumacza języka migowego ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.

Informacje o publikacji dokumentu