Aplikacja mobilna ePraca

Print Drukuj
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej udostępniło dla osób szukających pracy aplikację mobilną ePraca. W aplikacji dostępne są wszystkie informacje na temat ofert pracy oraz wydarzeń publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy. Najważniejsze zalety aplikacji mobilnej:
  • wygodny, prosty i przyjazny interfejs użytkownika dzięki pełnej integracji z systemem operacyjnym Android, (w kolejnym etapie iOS);
  • szybkie filtrowanie ofert: wg zawodu (wpisując tylko nazwę zawodu), wg lokalizacji (wpisując nazwę lokalizacji lub kod pocztowy);
  • wskazywanie geolokalizacji, czyli wskazanie bieżącej lokalizacji na mapie;
  • wyskakujące powiadomienia (ang. Push) - informacje o nowych ofertach, szkoleniach, targach, etc.;
  • miejsca, lokalizator GPS - wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu;
  • połączenia telefoniczne - natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email;
  • kalendarz - zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc.);
  • kontakty - zapisywanie danych kontaktowych;
  • mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania;
  • połączenia - bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego;
  • konta - proste przywołanie adresu email i wystanie poczty elektronicznej;
  • subskrypcje - zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń;
  • publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych.
Informacje o publikacji dokumentu