Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej udostępniło dla osób szukających pracy aplikację mobilną ePraca. W aplikacji dostępne są wszystkie informacje na temat ofert pracy oraz wydarzeń publikowanych w Centralnej Bazie Ofert Pracy przez wojewódzkie i powiatowe urzędy pracy oraz Ochotnicze Hufce Pracy. Najważniejsze zalety aplikacji mobilnej:
wygodny, prosty i przyjazny interfejs użytkownika dzięki pełnej integracji z systemem operacyjnym Android, (w kolejnym etapie iOS);
szybkie filtrowanie ofert: wg zawodu (wpisując tylko nazwę zawodu), wg lokalizacji (wpisując nazwę lokalizacji lub kod pocztowy);
wskazywanie geolokalizacji, czyli wskazanie bieżącej lokalizacji na mapie;
wyskakujące powiadomienia (ang. Push) - informacje o nowych ofertach, szkoleniach, targach, etc.;
miejsca, lokalizator GPS - wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu;
połączenia telefoniczne - natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email;
kalendarz - zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc.);
kontakty - zapisywanie danych kontaktowych;
mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania;
połączenia - bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego;
konta - proste przywołanie adresu email i wystanie poczty elektronicznej;
subskrypcje - zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń;
publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych.